niedziela, 10 kwietnia 2011

Metamorfoza malinaax33 ^ ^


Przed: Jest cudnie i nieschludnie  Co do stroju mam tylko jedno pytanie, a mianowicie: 
Dlaczego jest taki ekstra ?? 
Daję 10/10

Po: Nie jestem zbyt zadowolona, lecz wyszło mi coś takiego : / 
Założyłam czarne rurki od Bisou, buty- dość modne.. 
Bluzkę zostawiłam taką jak miałaś i dodałam futerkowe bolerko :*
Co o tym myślisz? Jakbyś oceniła moją pracę ? Yy.. Blee.

Klikając powiększysz!


Przed: Jest tak..tak .. mocno! Yauuć.. Podoba mi się. Makijaż równy i naweet spoko.
Czegoś mi tu brakuje? Daję 9/10

Po: Jest prawie tak samo.. Zmieniłam fryzurkę i kolor na jasny brąz. Makijaż.. Więc oczy pomalowałam czarnym tuszem i cieniami w następującej kolejności i kolorach: czarny, fioletowy, czerwony, jasny wyblakły błękit ( z drugiej strony kosmetyków ) .. Dodałam okulary i pieprzyka pod oko.
Zrobiłam takie coś!! Cienko no nie  ?

1 komentarz:

  1. Metamorfoza mi się bardzo podoba. Dziękuję za oceny. Kiedyś byłam bardzo podobnie ubrana jak w stroju "po", ale nic nie szkodzi. ;D Podoba mi się xD

    OdpowiedzUsuń